המרכז הבינתחומי למדעי החיים וההנדסה ע"ש לורי לוקיי

המרכז הבינתחומי למדעי החיים וההנדסה ע"ש לורי לוקיי

מכון ראסל ברי לננו טכנולוגיה
מכון ראסל ברי לננו טכנולוגיה
RBNI נחנך בשנת 2005 בתמיכת קרן ראסל ברי, ממשלת ישראל באמצעות TELEM והטכניון, ומטרתו למצב את הטכניון ומדינת ישראל בחזית המחקר והפיתוח העולמי של הננוטכנולוגיה.
המרכז לביולוגיה מבנית (TCSB)
המרכז לביולוגיה מבנית (TCSB)
המרכז הטכניוני לביולוגיה מבנית (TCSB) בראשות ד"ר יעל פזי בנהר, הוקם במטרה לאפשר מחקר ופתרון מבנה תלת ממדי של מקרומולקולות, ברמה אטומית, בשיטות קריסטלוגרפיות. פתרון המבנה והניתוח שלו, מאפשרים הבנה מעמיקה של תפקוד החלבון ומשמשים למטרות שונות, כגון תכנון תרופות, למטרות תרפויטיות. במרכז קיימת תשתית מתקדמת, תמיכה מקצועית וצוות מומחה, המאפשרים גיבוש חלבונים, איסוף נתונים באמצעות מכשיר קרני X וחדר גרפיקה, המצויד במחשבים ותוכנות לפתרון ואנליזה מבנית. ב-TCSB קיימת יחידה עצמאית לניתוח ביו-פיסיקאלי של מקרומולקולות המאפשר, באמצעות מכשור מתקדם וחדיש, אפיון איכותם של חלבונים שונים ובדיקה של האינטראקציות בין מקרומולקולות למולקולות אחרות.
מרכז הפרוטיאומיקה
מרכז הפרוטיאומיקה
מראשוני מרכזי התשתית הלאומיים, מאפשר למדענים בישראל מחקר בכל תחומי הפרוטיאומיקה והביואנליזה של חלבונים ע"י גישה למכשור מתקדם ולכוח אדם מיומן הנחוץ להפעלת המכשור, להסקת מסקנות נכונות ולייעוץ על דרכי פעולה ופענוח התוצאות. הפעילות במרכז נעה בין זיהוי וכימות חלבונים לניתוח אינטראקציות בין חלבונים ועד השוואות רחבות היקף של חלבונים ושינויים שלאחר התרגום שלהם, בשאלות ביולוגיות וקליניות שונות. השירות של המרכז ניתן כשרות וכשיתוף פעולה מדעי תוך מימון ההוצאות הישירות בלבד של האנליזות על ידי החוקרים. מעל 72K פרויקטים מכ-200 קבוצות מחקר שונות ו -70 חברות ביוטכנולוגיה בוצעו במרכז בשנים האחרונות.
מרכז התשתיות במדעי החיים וההנדסה (LS&E)
מרכז התשתיות במדעי החיים וההנדסה (LS&E)
מרכז התשתיות במדעי החיים וההנדסה (LS&E) הוקם במשותף על ידי לורי לוקיי והמכון לננוטכנולוגיה (RBNI). המרכז משרת חוקרים מתחומים שונים של מדעי החיים וההנדסה. המרכז משרת חוקרים מהטכניון, כמו גם מכונים אקדמיים אחרים, בתי חולים והתעשייה. המרכז נותן שרות על מגוון ציוד תשתיתי מתקדם בתחומי מיקרוסקופיית אור, ציטומטריה בזרימה (FACS) וריצוף גנומי (NGS). המרכז פועל כמרכז 'מבוסס-ידע'. במרכז צוות מקצועי אשר תומך בכל החוקרים, החל מתכנון הניסויים, עבודה על המכשירים עצמם וניתוח התוצאות. המרכז מקיים מגוון סמינרים וכנסים, כמו גם שותף בקורסים אקדמיים בנושאים הקשורים אליו.
היחידה לביואינפורמטיקה
היחידה לביואינפורמטיקה
ההתקדמות הטכנולוגית במדעי החיים וברפואה מאפשרת איסוף נתוני עתק בסדרי גודל חסרי תקדים. כדי להפיק תובנות ביולוגיות מנתוני העתק נדרשים משאבים רבים ויכולות חישוב מתקדמות. מטרת היחידה לביואינפורמטיקה בטכניון היא לספק לחוקרי הטכניון העוסקים במדעי החיים והרפואה יכולות חישוביות ומידול מתקדמות לניתוח נתונים אלו מפלטפורמות ובשיטות שונות ובהן ריצוף עמוק, פרוטיאומיקה, מטבולומיקה, מיקרוסקופיה, דינמיקה מולקולרית ודוקינג ובכך לאפשר גילוי ומידול של תופעות ביולוגיות מורכבות.
זמינים עבורכם גם ברשתות החברתיות