ביום חמישי ה- 30/6 התקיים בפקולטה טקס בוגרי תואר ראשון מחזור צ"ג. הטקס בנוכחות בוגרי הפקולטה, הדיקנית פרופ' יעל מנדל גוטפרוינד, סגן דיקן להוראה פרופ"ח אריאל קפלן ובהנחייתה של הגב' קרן וידל (שהחליפה את רכזת ההוראה הגב' מרים קראוז)

11 יולי 2022

ביום חמישי ה- 30/6 התקיים בפקולטה טקס בוגרי תואר ראשון מחזור צ"ג.
הטקס בנוכחות בוגרי הפקולטה הנרגשים, דיקנית הפקולטה פרופ' יעל מנדל גוטפרוינד, סגן דיקן להוראה פרופ"ח אריאל קפלן ובהנחיית
את הטקס הנחתה הגב' קרן וידל (רכזת תארים מתקדמים) אשר החליפה אותו יום את הגב' מרים קראוז (רכזת הוראה) בשל היעדרה.

מתוך נאומה של דיקנית הפקולטה פרופ' יעל מנדל-גוטפרוינד :

"מחזור צ"ג היה המחזור שחווה בצורה הקשה ביותר את המגפה. לימודי התואר שלכם לוו באתגרים בלתי רגילים אבל כוח הרצון שלכם יחד עם התמיכה מהבית וההשקעה של צוות ההוראה בפקולטה , המורים, המתרגלים סגני הדיקן להוראה ומרים שלוותה אתכם לאורך כל תקופת התואר, הצלחתם לסיים בהצלחה תואר ראשון בביולוגיה בטכניון.

הקורונה עם כל הקשיים שהביאה עמה עשתה שינוי עצום בתודעה של העולם לתחום ביולוגיה ולכם ובני משפחותיכם והעבירה באופן שכנראה אף קורס שלמדתם במהלך התואר לא יכל לעשות, עד כמה משמעותי התואר שבחרתם ללמוד.
אבל אתם לא סתם בחרתם ללמוד ביולוגיה, אתם בחרתם ללמוד ביולוגיה דווקא בטכניון ! זה לא סוד שהלימודים בפקולטה שלנו קשים מבכל מוסד אחר. אתם, קבוצה קטנה אך איכותית, בחרתם ללמוד פה כי השכלתם להבין שלמרות שהדרך קשה אתם תשיגו יותר ותהיו אטרקטיביים יותר שתגיעו לקו הסיום.
מאז שסיימתם את לימודיכם חלקכם בחרתם להמשיך באקדמיה לתואר מגיסטר ואחר כך אולי לדוקטורט, חלקכם בחר בהוראה, עבודה בבתי חולים , בחברות תרופות או חברות ביוטק .
לכל מקום שהגעתם או תגיעו בהמשך אתם תסחבו אתכם את ארגז הכלים שקיבלתם פה בפקולטה לביולוגיה בטכניון. אבל זכרו בארגז יש רק כלים , אתם אלו שצרכים להשכיל ולמצוא את הדרך הנכונה להשתמש בהם, להתקדם ולקדם את הביולוגיה והמדע בכלל… וכמובן לא בעניים עצומות. האחריות היא עליכם ! "

אנו מאחלים המון בהצלחה לבוגרים הטריים שלנו. דרך צליחה, שמרו על קשר. תמיד תהיו חלק ממשפחת הפקולטה לביולוגיה בטכניון.

זמינים עבורכם גם ברשתות החברתיות